Versnel je groei in 2024

  • Inzichten van 24 digitale experten
  • 47 concrete tips die je kan toepassen
  • Thema’s rond: data, contentmarketing, videomarketing, customer experience, social selling, customer journeys, …
  • 63 pagina’s vol groeiversnellers
  • 4 podcasts met 4 topmarketeers
Download whitepaper

DCMC2018 maakt zijn programma bekend

Het Digital Content Marketing Congress van Mediaforta, dat dit jaar plaatsvindt van 8 oktober tot en met 12 oktober, heeft zijn programma bekendgemaakt. DCMC2018 is ook dit jaar een gratis online evenement. Deelnemers kunnen vanachter hun computer of tablet de sprekers volgen tijdens hun live presentatie. Wie is ditmaal van de partij?

Net als de voorbije jaren organiseren we het Digital Content Marketing Congress rond vijf grote thema’s: scoial media, marketing automation, inbound & content marketing, conversion & inbound sales en content production. Elke weekdag diepen we één thema uit waarvoor we telkens enkele specialisten mogen verwelkomen.

Maandag: social media

Op de eerste congresdag gaan we met twee sprekers in op de rol van sociale media in je contentmarketing. Mic Adam, een top influencer in de wereld van social selling, deelt zijn ervaring over het implementeren ervan in organisaties. Artur ’t Kindt van Digital Marketing Belgium pakt uit met een reeks van social media hacks om je business te boosten.

Dinsdag: marketing automation

Op dinsdag maakt Lotte Bongaerts van BeBold Digital vanuit marketing automation het interessante bruggetje tussen online en offline experience. Tweede spreker op deze dag over automatisering is Peter Devos die automatisering vastklikt aan dialoogmarketing.

Woensdag: inbound en contentmarketing

Dag drie verwelkomt Erik Hensel van Lifehunters. De link tussen neurowetenschap en marketing wordt wel vaker gemaakt, maar Hensel gaat specifiek in op de relatie tussen neuroresearch en de content die je als onderneming maakt. Ook is het uitkijken naar Jordan Hagan van StoryMe, een Amerikaanse die de Belgische markt en op DCMC2018 haar Belgisch publiek inspireert over video strategie.

Donderdag: Conversion & inbound sales

Donderdag blijft conversiedag op DCMC met Karel Gillis van AGConsult (of eerder de ‘G’ van AGConsult). Nog zo’n top influencer (in de mondiale top 3 als het over conversie gaat volgens PPC Hero) die ingaat op de verhouding tussen website content en design. Later op de dag gaat UX strateeg Johan Verhaegen verder op de ingeslagen weg om het verband tussen user experience en conversie in het juiste perspectief te plaatsen.

Vrijdag: Content Production

Op vrijdag tot slot reserveert DCMC2018 ruimte voor contentproductie. Staat alvast op het programma: Wouter De Bruykere van Dropsold die het belang van technische SEO bij het maken van content verduidelijkt.

Zoals elk jaar is DCMC2018 een gratis evenement. Inschrijven is mogelijk en kan via de site van het congres.

DCMC2018

14 redenen waarom jouw contentmarketing niet werkt

Heb je weinig of zwakke leads, weinig bezoekers, weinig clicks? We sommen in deze whitepaper 14 redenen op waardoor het fout kan lopen en geven tips hoe je dit kan vermijden.