Blijf op de hoogte van de Digitale Marketingtrends

Tom Peeters

Artikel door:
Tom Peeters - 05 juli 2016 - 1758 Views

#DCMC 2016
1758 Views

Ook dit jaar organiseert Mediaforta opnieuw een volledig gratis digitaal congres onder de naam #DCMC2016. Gedurende vijf dagen komen nationale en internationale sprekers aan het woord.

Vijf dagen, vijf thema’s 

Nieuw dit jaar is dat iedere dag in het teken staat van een specifiek onderwerp:

Ma. 10 oktober: Social Media

Di. 11 oktober: Marketing Automation

Woe. 12 oktober: Digital Transformation

Do. 13 oktober: Content Marketing

Vr. 14 oktober: E-commerce

Je kan #DCMC 2016 enkel via je computer volgen, maar daarvoor moet je je wel eerst registreren. De eerste sprekers zijn ondertussen bekend. Wil je meer info over DCMC2016 of wil je je inschrijven? Klik dan hier. 

Heb je ook zin om op een van de dagen te spreken? Laat het ons dan weten via mail op dcmc@mediaforta.be, en geef meteen ook aan waarover je graag komt spreken.

 





DCMC2016




Tom Peeters

Artikel door Tom Peeters

Tom Peeters is eigenaar van het digitaal content marketing agentschap Mediaforta. Hij heeft een expertise van meer dan 20 jaar in de mediawereld, en meer dan 7 jaar in de reclame sector. Beide expertises combineert hij vandaag binnen Mediaforta, waar merken terecht kunnen wanneer ze op zoek zijn naar een sterke content partner.

Bekijk het profiel van de auteur.

Recently Published

»

UX copywriting verdient een specialistenpen

In de categorie buzzwoorden is UX copywriting een speciaal geval. ...

Contentmarketing na corona
»

Zo maak je een strijdplan voor de post-corona- contentmarketing

Hoewel de corona-crisis nog lang niet achter ons ligt, duikt het ...

Contentmarketing in tijden van Corona wat is zinvol en wat niet
»

Contentmarketing in tijden van corona: wat is zinvol en wat niet?

De voorbije weken bekroop veel contentmarketeers de vraag wat ze ...

»

Zo maak je een dashboard met B2B content metrics

In deze blogpost leerde je welke metrics interessant zijn om de ...

»

Met deze metrics meet je of je B2B content werkt

Het aantal bezoekers, de gemiddelde tijd op een pagina of de bounce ...

»

Content als hoeksteen van je B2B-events

Voor marketers zijn B2B-events uitgelezen kansen om hun publiek ...

online video B2B
»

Zo gebruik je met succes online video in B2B-contentmarketing

Online video is de voorbije jaren een van de favoriete ...

»

Visual design voor B2B-content is niet te onderschatten

Inzetten op visual design is voor contentmarketers in B2B een must. ...

B2B-content social media
»

Past je B2B-content ook op sociale media?

B2B-content op LinkedIn is zeer normaal, maar moet het ook op andere ...