Eerste namen Digital Content Marketing Congress 2015 bekend

Redactie Mediaforta

Artikel door:
Redactie Mediaforta - 05 juni 2015 - 2776 Views

2776 Views

Mediaforta heeft de eerste namen voor zijn Digital Content Marketing Congress 2015 bekendgemaakt. Bij de eerste lichting namen vinden we interessante binnen- en buitenlandse sprekers zaols Iliyana Stareva (Hubspot), Jan Seurinck (Flanders DC) en Peter Decuypere (We Love Events). DCMC2015 vindt plaats van 5 tot 9 oktober.

Na de succesvolle edities in 2013 en 2014 organiseert Mediaforta dit najaar voor de derde keer zijn Digital Content Marketing Congress. Het concept en doelstelling van het congres blijven onveranderd.

DCMC2015 is ook dit jaar een gratis online evenement, dat deelnemers tijdens de middaguren de kans geeft om vanachter hun computer of tablet boeiende sprekers aan het werk te zien.

Mediaforta brengt op het congres contentmarketingspecialisten samen die aantonen hoe het vak evolueert en die als expert in hun domein inzichten meebrengen waar elk bedrijf zijn contentmarketing mee kan verbeteren.

Wie komt er naar het Digital Content Marketing Congress?

Vier maanden voor de start van het congres kondigt Mediaforta een eerste reeks van acht namen aan die hebben bevestigd voor #DCMC2015. Op het programma staan:

Jan Seurinck (Creativity Evangelist bij Flanders DC) legt uit hoe je met contentcreatie brand ambassadors kan creëren.

Mark Appel (Global Marketing Director bij Exact Cloud Solutions) vertelt waarom customer experience draait om vinden en niet om zoeken.

Tom De Baere (oprichter van HappiFish) gaat in op de vraag naar het noodzakelijke nut van contentmarketing.

Peter Decuypere (auteur van We Love Events, ex-I Love Techno) brengt een keynote die uitlegt wat contentmarketing en eventmarketing met elkaar te maken hebben.

Davy Vandevinne (senior consultant at Outsource Communications) schetst wat er zoals fout is gegaan als contentmarketing niet werkt.

Iliyana Stareva (channel consultant bij Hubspot) toont aan hoe ontwrichtend social media werken voor veel sectoren.

Conor Douglas (Hubspot International Partner Network) maakt de sprong van contentmarketing naar omzetgroei.

Pieter Vereertbrugghen (oprichter Cypres, voorzitter Custo) duikt in de dubbele betekenis van ‘content’.

Deze acht namen kregen alvast een plek in het programma dat je hier ontdekt, maar binnenkort voegt Mediaforta nog een tweede pakket namen toe. Wie alvast wil inschrijven, kan dat via onderstaande link.





Register for digital content marketing congress 2015




Redactie Mediaforta

Artikel door Redactie Mediaforta

Mediaforta Redactie bestaat uit een team van professionele marketingjournalisten. De redactie scant voor de lezers van deze blog de actualiteit op vlak van content marketing en bundelt de beschikbare informatie tot nuttige artikels die marketers helpen bij het uitwerken en uitvoeren van hun content marketing plannen en strategie.

Bekijk het profiel van de auteur.

Recently Published

Contentmarketing in tijden van Corona wat is zinvol en wat niet
»

Contentmarketing in tijden van Corona: wat is zinvol en wat niet?

De voorbije weken bekroop veel contentmarketeers de vraag wat ze ...

»

Zo maak je een dashboard met B2B content metrics

In deze blogpost leerde je welke metrics interessant zijn om de ...

»

Met deze metrics meet je of je B2B content werkt

Het aantal bezoekers, de gemiddelde tijd op een pagina of de bounce ...

»

Content als hoeksteen van je B2B-events

Voor marketers zijn B2B-events uitgelezen kansen om hun publiek ...

online video B2B
»

Zo gebruik je met succes online video in B2B-contentmarketing

Online video is de voorbije jaren een van de favoriete ...

»

Visual design voor B2B-content is niet te onderschatten

Inzetten op visual design is voor contentmarketers in B2B een must. ...

B2B-content social media
»

Past je B2B-content ook op sociale media?

B2B-content op LinkedIn is zeer normaal, maar moet het ook op andere ...

»

Checklist voor het maken van goed onderbouwde B2B-content

Om succesvol te zijn met B2B-content, moet je content betekenisvol, ...

B2B content
»

Help, mijn B2B-content is niet efficiënt!

Content maken voor een B2B-publiek brengt specifieke eisen met zich ...