Digital Content Marketing Congress 2015 strikt Tony Zambito

Redactie Mediaforta

Artikel door:
Redactie Mediaforta - 30 juni 2015 - 2252 Views

2252 Views

Mediaforta heeft Tony Zambito toegevoegd aan de line-up van de derde editie van het Digital Content Marketing Congress (5-9 oktober). Als bedenker van het werken met buyer personas is Zambito een van de belangrijke denkers in de internationale contentmarketing. Naast Zambito zijn ook onder andere Iliyana Stareva (Hubspot), Jan Seurinck (Flanders DC) en Peter Decuypere (We Love Events) van de partij.

Dit najaar organiseert Mediaforta voor de derde keer zijn Digital Content Marketing Congress. DCMC 2015 is ook dit jaar een gratis online evenement, dat deelnemers de kans geeft om vanachter hun computer of tablet boeiende sprekers aan het werk te zien.

Mediaforta brengt op het congres contentmarketingspecialisten samen die aantonen hoe het vak evolueert en die als expert in hun domein inzichten meebrengen waar elk bedrijf zijn contentmarketing mee kan verbeteren.

Tony Zambito

Voor het eerst breidt Mediaforta de timing van het sprekersprogramma uit: naast de sprekers op de middaguren, kan je voortaan ook ’s avonds (om 20u15) enkele boeiende presentaties bekijken. De keynote van Tony Zambito bijvoorbeeld staat geprogrammeerd op donderdag 7 oktober om 20u15.

Zambito staat bekend als de grondlegger van de buyer personas, of het moderne doelgroepdenken bij contentmarketing. Reeds in 2002 kwam hij met de eerste buyer personas methodiek voor sales and marketing.

In de daaropvolgende tien jaar vond de aanpak meer en meer zijn weg naar de marketingdepartementen van grote en kleine ondernemingen. Daar bewees de manier van denken zijn nut voor de combinatie van content, lead generatie, klantenservice en innovatie. Zambito neemt de deelnemers aan DCMC 2015 mee in de boeiende systematiek achter buyer personas.

Verder op het Digital Content Marketing Congress

Het programma van DCMC 2015 is terug te vinden op de congreswebsite, waar duidelijk wordt dat Mediaforta opnieuw kiest voor een mix van binnen- en buitenlandse sprekers. Worden onder andere aangekondigd:

– Peter Seurinck (Creativity Evangelist bij Flanders DC) legt uit hoe je met contentcreatie brand ambassadors kan creëren.

– Mark Appel (Global Marketing Director bij Exact Cloud Solutions) vertelt waarom customer experience draait om vinden en niet om zoeken.

– Tom De Baere (oprichter van HappiFish) gaat in op de vraag naar het noodzakelijke nut van contentmarketing.

– Franky Willekens (head of data analytics bij BBDO Belgium) wijst op het belang van data als onderbouw voor contentmarketing.

– Peter Decuypere (auteur van We Love Events, ex-I Love Techno) brengt een keynote die uitlegt wat contentmarketing en eventmarketing met elkaar te maken hebben.

– Iliyana Stareva (channel consultant bij Hubspot) toont aan hoe ontwrichtend social media werken voor veel sectoren.

Wie meer sprekers wil ontdekken of zich alvast wil inschrijven, kan dat uiteraard hier en gratis op de congreswebsite..





Register for digital content marketing congress 2015




Redactie Mediaforta

Artikel door Redactie Mediaforta

Mediaforta Redactie bestaat uit een team van professionele marketingjournalisten. De redactie scant voor de lezers van deze blog de actualiteit op vlak van content marketing en bundelt de beschikbare informatie tot nuttige artikels die marketers helpen bij het uitwerken en uitvoeren van hun content marketing plannen en strategie.

Bekijk het profiel van de auteur.

Recently Published

online video B2B
»

Zo gebruik je met succes online video in B2B-contentmarketing

Online video is de voorbije jaren een van de favoriete ...

»

Visual design voor B2B-content is niet te onderschatten

Inzetten op visual design is voor contentmarketers in B2B een must. ...

B2B-content social media
»

Past je B2B-content ook op sociale media?

B2B-content op LinkedIn is zeer normaal, maar moet het ook op andere ...

»

Checklist voor het maken van goed onderbouwde B2B-content

Om succesvol te zijn met B2B-content, moet je content betekenisvol, ...

B2B content
»

Help, mijn B2B-content is niet efficiënt!

Content maken voor een B2B-publiek brengt specifieke eisen met zich ...

»

Moet er wel een copywriter in je contentteam?

Het is een hoeksteen van goede contentmarketing: inhoudelijk sterke ...

DCMC mediaforta
»

Het Digital Content Marketing Congress 2019 gaat binnenkort van start

Net zoals vorig jaar organiseert Mediaforta het Digital Content ...

»

Vermijd de grote denkfouten bij B2B contentmarketing

Contentmarketing in B2B verschilt grondig van contentmarketing in ...

contentmarketingplan
»

De weg naar een sluitend contentmarketingplan

Hoe zet je als bedrijf de stap van fijne maar losse contentideeën ...