Ben jij al ingeschreven voor het DCMC2014?

Redactie Mediaforta

Artikel door:
Redactie Mediaforta - 18 augustus 2014 - 2424 Views

2424 Views


Digital Content Marketing CongressVan 6 tot en met 10 oktober organiseert Mediaforta het volledig gratis Digital Content Marketing Congress 2014, kortweg DCMC2014. Via sessies van ondermeer de Amerikaanse content marketing specialist Joe Pulizzi kan je als deelnemer tijdens dit congres een pak informatie vergaren over de actuele trends in digitale content marketing. Wat mag je als deelnemer aan het congres verwachten?

DCMC2014 … wat?

Het Digital Content Marketing Congress is een congres over digitale content marketing. Als specialist focust Mediaforta op de meerwaarde die het inzetten van digitale content kan genereren. Dit doen we aan de hand van sessies rond digitale kanalen, maar ook met cases van bedrijven die op een succesvolle manier deze kanalen weten in te zetten.

DCMC2014 … wie?

Op DCMC2014 programmeert Mediaforta een reeks van Belgische en internationale specialisten uit de digitale content marketing sector. Klinkende namen zijn Joe Pulizzi of Marcel Molenaar, uit eigen land verwelkomen we onder andere auteur Bert Van Wassenhove, Lien Brusselmans (Engagor) of Guy Van Mol (Audi). Neem zeker een kijkje op de sprekerslijst.

DCMC2014 … waar?

Voor DCMC2014 hoef je je als deelnemer niet naar een congresruimte te verplaatsen. DCMC2014 is niet enkel een congres over digitale content, het is ook een digitaal congres. Via livestream kan je als deelnemer tijdens de middaguren sessies van sprekers uit binnen- en buitenland volgen.

DCMC2014 … wanneer?

DCMC2014 vindt net zoals DCMC2013 plaats tijdens de eerste week van oktober. De eerste sprekers bijten de spits af op 6 oktober 2014, de laatste op 10 oktober. De sessies staan ingepland om 12u15 en 13u15.

DCMC2014 … hoe?

DCMC2014 is een gratis congres waarvoor je je enkel vooraf hoeft te registreren. Dat kan op onze inschrijvingspagina. Deelnemers krijgen een bevestiging in hun mailbox en vernemen waar ze de sessies zullen kunnen volgen.








Redactie Mediaforta

Artikel door Redactie Mediaforta

Mediaforta Redactie bestaat uit een team van professionele marketingjournalisten. De redactie scant voor de lezers van deze blog de actualiteit op vlak van content marketing en bundelt de beschikbare informatie tot nuttige artikels die marketers helpen bij het uitwerken en uitvoeren van hun content marketing plannen en strategie.

Bekijk het profiel van de auteur.

Recently Published

contentmarketingplan
»

De weg naar een sluitend contentmarketingplan

Hoe zet je als bedrijf de stap van fijne maar losse contentideeën ...

Account based contentmarketing
»

Van start met account based contentmarketing

Je content richten op een specifieke klant. Kan dat? In vaktermen ...

»

Zo schrijf je een goede case study

Een case study is een uitstekend content format waarmee je je ...

»

Contentmarketing op je intranet, hoe pak je dat aan?

Voor veel bedrijven is het intranet een hoeksteen in de communicatie ...

personalisation
»

De huidige personalisering van contentmarketing volstaat straks niet meer

Contentmarketing personaliseren was tot op heden vaak uitsluitend ...

klantenservice
»

Verbeter je klantenservice dankzij contentmarketing

Een uitstekende klantenservice is voor veel bedrijven een ...

»

Ontdek de contentstrategie van je concurrenten

Om je met content te onderscheiden, is het belangrijk om nieuwe ...

content participation
»

Zo betrek je al je werknemers bij contentmarketing

Als content manager werk je vlot samen met specialisten die je ...

»

Kan scrum je contentprocessen versterken?

Voor ontwikkelaars van software of websites zijn termen als scrum en ...