Mediaforta strikt Joe Pulizzi voor DCMC2014

Redactie Mediaforta

Artikel door:
Redactie Mediaforta - 22 november 2013 - 2781 Views

2781 Views

Joe PulizziDit najaar organiseerde Mediaforta voor het eerst zijn Digital Content Marketing Congress (klik hier voor de presentaties). Wegens succes bereidt Mediaforta nu al zijn tweede editie voor. Die zal plaatsvinden van 6 tot 10 oktober 2014 en kan alvast rekenen op drie mooie namen. De bekendste is de Amerikaan Joe Pulizzi, mondiaal de bekendste thought leader op vlak van content marketing.

Voor de tweede editie van het Digital Content Marketing Congress kiest Mediaforta voor dezelfde formule als vorig jaar. Elke dag zullen twee sprekers via online streaming een presentatie geven waarin ze digitale content marketing vanuit hun eigen ervaring toelichten. Daarna krijgt het publiek de kans om via een live web chat vragen te stellen.

Joe Pulizzi

Door het success van de eerste editie aarzelde Mediaforta niet om met het oog op 2014 alvast drie mooie namen te strikken. De eerste en bekendste is Joe Pulizzi. De Amerikaan is de stichter van het Content Marketing Institute en is internationaal de meest gereputeerde deskundige op vlak van content marketing. Zijn blogposts zetten de toon over de evolutie van het vak, zijn boeken waaronder het recent verschenen Epic Content Marketing zijn verplichte literatuur. Zijn presentatie op #DCMC2014 zal zich ook toespitsen op ‘epic content’.

Brusselmans en Molenaar

De tweede naam die Mediaforta al kan delen, is die van Marcel Molenaar. De Nederlander is Head of Marketing Solutions voor LinkedIn in de Benelux. In die hoedanigheid trad hij de jongste tijd al vaker naar voor om de inspanningen van het sociale netwerk op vlak van content in de verf te zetten. De derde certitude is Lien Brusselmans. Zij is marketing manager voor Engagor, dat zich toelegt op het monitoren en analyseren van sociale media. De software van Engagor analyseert op een geautomatiseerde manier wat mensen vertellen over een merk of onderneming op op Facebook, Twitter, Foursquare of een ander netwerk.

 

Mediaforta laat ook alvast weten dat het Digital Content Marketing Congress een gratis online evenement blijft. Wie dat wenst, kan nu al hier zijn free-ticket boeken.












Redactie Mediaforta

Artikel door Redactie Mediaforta

Mediaforta Redactie bestaat uit een team van professionele marketingjournalisten. De redactie scant voor de lezers van deze blog de actualiteit op vlak van content marketing en bundelt de beschikbare informatie tot nuttige artikels die marketers helpen bij het uitwerken en uitvoeren van hun content marketing plannen en strategie.

Bekijk het profiel van de auteur.

Recently Published

Rory Sutherland
»

“Contentmarketing moet blijven experimenteren en niet enkel optimaliseren”

Marketing in het algemeen en contentmarketing in het bijzonder ...

Conference room DCMC2020
»

DCMC2020 maakt zijn programma bekend

Het jaarlijkse Digital Content Marketing Congress van Mediaforta ...

draaiboek contentmarketing
»

Vijf stappen voor een draaiboek contentmarketing

Een draaiboek voor contentmarketing maakt jouw leven en dat van je ...

»

B2B webinar piekt niet enkel dankzij COVID-19

Tijdens de eerste maanden van de COVID-19 pandemie schoot het aantal ...

»

Hoe anders is lead generation met content in B2B?

Voor veel marketeers is lead generation het finale doel van hun ...

»

UX copywriting verdient een specialistenpen

In de categorie buzzwoorden is UX copywriting een speciaal geval. ...

Contentmarketing na corona
»

Zo maak je een strijdplan voor de post-corona- contentmarketing

Hoewel de corona-crisis nog lang niet achter ons ligt, duikt het ...

Contentmarketing in tijden van Corona wat is zinvol en wat niet
»

Contentmarketing in tijden van corona: wat is zinvol en wat niet?

De voorbije weken bekroop veel contentmarketeers de vraag wat ze ...

»

Zo maak je een dashboard met B2B content metrics

In deze blogpost leerde je welke metrics interessant zijn om de ...