Mediaforta strikt Joe Pulizzi voor DCMC2014

Redactie Mediaforta

Artikel door:
Redactie Mediaforta - 22 november 2013 - 2651 Views

2651 Views

Joe PulizziDit najaar organiseerde Mediaforta voor het eerst zijn Digital Content Marketing Congress (klik hier voor de presentaties). Wegens succes bereidt Mediaforta nu al zijn tweede editie voor. Die zal plaatsvinden van 6 tot 10 oktober 2014 en kan alvast rekenen op drie mooie namen. De bekendste is de Amerikaan Joe Pulizzi, mondiaal de bekendste thought leader op vlak van content marketing.

Voor de tweede editie van het Digital Content Marketing Congress kiest Mediaforta voor dezelfde formule als vorig jaar. Elke dag zullen twee sprekers via online streaming een presentatie geven waarin ze digitale content marketing vanuit hun eigen ervaring toelichten. Daarna krijgt het publiek de kans om via een live web chat vragen te stellen.

Joe Pulizzi

Door het success van de eerste editie aarzelde Mediaforta niet om met het oog op 2014 alvast drie mooie namen te strikken. De eerste en bekendste is Joe Pulizzi. De Amerikaan is de stichter van het Content Marketing Institute en is internationaal de meest gereputeerde deskundige op vlak van content marketing. Zijn blogposts zetten de toon over de evolutie van het vak, zijn boeken waaronder het recent verschenen Epic Content Marketing zijn verplichte literatuur. Zijn presentatie op #DCMC2014 zal zich ook toespitsen op ‘epic content’.

Brusselmans en Molenaar

De tweede naam die Mediaforta al kan delen, is die van Marcel Molenaar. De Nederlander is Head of Marketing Solutions voor LinkedIn in de Benelux. In die hoedanigheid trad hij de jongste tijd al vaker naar voor om de inspanningen van het sociale netwerk op vlak van content in de verf te zetten. De derde certitude is Lien Brusselmans. Zij is marketing manager voor Engagor, dat zich toelegt op het monitoren en analyseren van sociale media. De software van Engagor analyseert op een geautomatiseerde manier wat mensen vertellen over een merk of onderneming op op Facebook, Twitter, Foursquare of een ander netwerk.

 

Mediaforta laat ook alvast weten dat het Digital Content Marketing Congress een gratis online evenement blijft. Wie dat wenst, kan nu al hier zijn free-ticket boeken.












Redactie Mediaforta

Artikel door Redactie Mediaforta

Mediaforta Redactie bestaat uit een team van professionele marketingjournalisten. De redactie scant voor de lezers van deze blog de actualiteit op vlak van content marketing en bundelt de beschikbare informatie tot nuttige artikels die marketers helpen bij het uitwerken en uitvoeren van hun content marketing plannen en strategie.

Bekijk het profiel van de auteur.

Recently Published

»

UX copywriting verdient een specialistenpen

In de categorie buzzwoorden is UX copywriting een speciaal geval. ...

Contentmarketing na corona
»

Zo maak je een strijdplan voor de post-corona- contentmarketing

Hoewel de corona-crisis nog lang niet achter ons ligt, duikt het ...

Contentmarketing in tijden van Corona wat is zinvol en wat niet
»

Contentmarketing in tijden van corona: wat is zinvol en wat niet?

De voorbije weken bekroop veel contentmarketeers de vraag wat ze ...

»

Zo maak je een dashboard met B2B content metrics

In deze blogpost leerde je welke metrics interessant zijn om de ...

»

Met deze metrics meet je of je B2B content werkt

Het aantal bezoekers, de gemiddelde tijd op een pagina of de bounce ...

»

Content als hoeksteen van je B2B-events

Voor marketers zijn B2B-events uitgelezen kansen om hun publiek ...

online video B2B
»

Zo gebruik je met succes online video in B2B-contentmarketing

Online video is de voorbije jaren een van de favoriete ...

»

Visual design voor B2B-content is niet te onderschatten

Inzetten op visual design is voor contentmarketers in B2B een must. ...

B2B-content social media
»

Past je B2B-content ook op sociale media?

B2B-content op LinkedIn is zeer normaal, maar moet het ook op andere ...