Versnel je groei in 2024

  • Inzichten van 24 digitale experten
  • 47 concrete tips die je kan toepassen
  • Thema’s rond: data, contentmarketing, videomarketing, customer experience, social selling, customer journeys, …
  • 63 pagina’s vol groeiversnellers
  • 4 podcasts met 4 topmarketeers
Download whitepaper

Mediaforta strikt Joe Pulizzi voor DCMC2014

Joe PulizziDit najaar organiseerde Mediaforta voor het eerst zijn Digital Content Marketing Congress (klik hier voor de presentaties). Wegens succes bereidt Mediaforta nu al zijn tweede editie voor. Die zal plaatsvinden van 6 tot 10 oktober 2014 en kan alvast rekenen op drie mooie namen. De bekendste is de Amerikaan Joe Pulizzi, mondiaal de bekendste thought leader op vlak van content marketing.

Voor de tweede editie van het Digital Content Marketing Congress kiest Mediaforta voor dezelfde formule als vorig jaar. Elke dag zullen twee sprekers via online streaming een presentatie geven waarin ze digitale content marketing vanuit hun eigen ervaring toelichten. Daarna krijgt het publiek de kans om via een live web chat vragen te stellen.

Lees ook: DCMC 2014 – Online en gratis Digitaal Content Marketing Congress met Joe Pulizzi als blikvanger

Joe Pulizzi

Door het success van de eerste editie aarzelde Mediaforta niet om met het oog op 2014 alvast drie mooie namen te strikken. De eerste en bekendste is Joe Pulizzi. De Amerikaan is de stichter van het Content Marketing Institute en is internationaal de meest gereputeerde deskundige op vlak van content marketing. Zijn blogposts zetten de toon over de evolutie van het vak, zijn boeken waaronder het recent verschenen Epic Content Marketing zijn verplichte literatuur. Zijn presentatie op #DCMC2014 zal zich ook toespitsen op ‘epic content’.

Brusselmans en Molenaar

De tweede naam die Mediaforta al kan delen, is die van Marcel Molenaar. De Nederlander is Head of Marketing Solutions voor LinkedIn in de Benelux. In die hoedanigheid trad hij de jongste tijd al vaker naar voor om de inspanningen van het sociale netwerk op vlak van content in de verf te zetten. De derde certitude is Lien Brusselmans. Zij is marketing manager voor Engagor, dat zich toelegt op het monitoren en analyseren van sociale media. De software van Engagor analyseert op een geautomatiseerde manier wat mensen vertellen over een merk of onderneming op op Facebook, Twitter, Foursquare of een ander netwerk.

 

Mediaforta laat ook alvast weten dat het Digital Content Marketing Congress een gratis online evenement blijft. Wie dat wenst, kan nu al hier zijn free-ticket boeken.




14 redenen waarom jouw contentmarketing niet werkt

Heb je weinig of zwakke leads, weinig bezoekers, weinig clicks? We sommen in deze whitepaper 14 redenen op waardoor het fout kan lopen en geven tips hoe je dit kan vermijden.