Mediaforta organiseert het Digital Content Marketing Congress

Tom Peeters

Artikel door:
Tom Peeters - 24 april 2013 - 1750 Views

1750 Views

Digital Content Marketing Congress 2013Van 7 tot 11 oktober serveert Mediaforta het Digital Content Marketing Congress (of kortweg DCMC). Tijdens dit congres zal een reeks van invloedrijke sprekers inzichten en ervaringen delen om uit te leggen hoe je als onderneming via digitale content marketing consumenten kan overtuigen van de waarde van je producten of merken. Voor #DCMC2013 hoef je bovendien je luie zetel niet uit. Het congres vindt volledig online plaats, de livestream loopt tijdens de middagbreak. Op het programma staan alvast de klinkende namen van Steven Van Belleghem, Kris Hoet, Ignace Dermaux, Maarten Bax, Nancy Verbrugghe en Jeroen Lemaire. Meer info over de sprekers vind je hier. Meer namen volgen, maar inschrijven voor dit gratis congres kan al vanaf nu op deze pagina.

Tom Peeters

Artikel door Tom Peeters

Tom Peeters is eigenaar van het digitaal content marketing agentschap Mediaforta. Hij heeft een expertise van meer dan 20 jaar in de mediawereld, en meer dan 7 jaar in de reclame sector. Beide expertises combineert hij vandaag binnen Mediaforta, waar merken terecht kunnen wanneer ze op zoek zijn naar een sterke content partner.

Bekijk het profiel van de auteur.

Recently Published

»

Checklist voor het maken van goed onderbouwde B2B-content

Om succesvol te zijn met B2B-content, moet je content betekenisvol, ...

B2B content
»

Help, mijn B2B-content is niet efficiënt!

Content maken voor een B2B-publiek brengt specifieke eisen met zich ...

»

Moet er wel een copywriter in je contentteam?

Het is een hoeksteen van goede contentmarketing: inhoudelijk sterke ...

DCMC mediaforta
»

Het Digital Content Marketing Congress 2019 gaat binnenkort van start

Net zoals vorig jaar organiseert Mediaforta het Digital Content ...

»

Vermijd de grote denkfouten bij B2B contentmarketing

Contentmarketing in B2B verschilt grondig van contentmarketing in ...

contentmarketingplan
»

De weg naar een sluitend contentmarketingplan

Hoe zet je als bedrijf de stap van fijne maar losse contentideeën ...

Account based contentmarketing
»

Van start met account based contentmarketing

Je content richten op een specifieke klant. Kan dat? In vaktermen ...

»

Zo schrijf je een goede case study

Een case study is een uitstekend content format waarmee je je ...

»

Contentmarketing op je intranet, hoe pak je dat aan?

Voor veel bedrijven is het intranet een hoeksteen in de communicatie ...