Mediaforta organiseert het Digital Content Marketing Congress

Tom Peeters

Artikel door:
Tom Peeters - 24 april 2013 - 2296 Views

2296 Views

Digital Content Marketing Congress 2013Van 7 tot 11 oktober serveert Mediaforta het Digital Content Marketing Congress (of kortweg DCMC). Tijdens dit congres zal een reeks van invloedrijke sprekers inzichten en ervaringen delen om uit te leggen hoe je als onderneming via digitale content marketing consumenten kan overtuigen van de waarde van je producten of merken. Voor #DCMC2013 hoef je bovendien je luie zetel niet uit. Het congres vindt volledig online plaats, de livestream loopt tijdens de middagbreak. Op het programma staan alvast de klinkende namen van Steven Van Belleghem, Kris Hoet, Ignace Dermaux, Maarten Bax, Nancy Verbrugghe en Jeroen Lemaire. Meer info over de sprekers vind je hier. Meer namen volgen, maar inschrijven voor dit gratis congres kan al vanaf nu op deze pagina.

Tom Peeters

Artikel door Tom Peeters

Tom Peeters is eigenaar van het digitaal content marketing agentschap Mediaforta. Hij heeft een expertise van meer dan 20 jaar in de mediawereld, en meer dan 7 jaar in de reclame sector. Beide expertises combineert hij vandaag binnen Mediaforta, waar merken terecht kunnen wanneer ze op zoek zijn naar een sterke content partner.

Bekijk het profiel van de auteur.

Recently Published

Rory Sutherland
»

“Contentmarketing moet blijven experimenteren en niet enkel optimaliseren”

Marketing in het algemeen en contentmarketing in het bijzonder ...

Conference room DCMC2020
»

DCMC2020 maakt zijn programma bekend

Het jaarlijkse Digital Content Marketing Congress van Mediaforta ...

draaiboek contentmarketing
»

Vijf stappen voor een draaiboek contentmarketing

Een draaiboek voor contentmarketing maakt jouw leven en dat van je ...

»

B2B webinar piekt niet enkel dankzij COVID-19

Tijdens de eerste maanden van de COVID-19 pandemie schoot het aantal ...

»

Hoe anders is lead generation met content in B2B?

Voor veel marketeers is lead generation het finale doel van hun ...

»

UX copywriting verdient een specialistenpen

In de categorie buzzwoorden is UX copywriting een speciaal geval. ...

Contentmarketing na corona
»

Zo maak je een strijdplan voor de post-corona- contentmarketing

Hoewel de corona-crisis nog lang niet achter ons ligt, duikt het ...

Contentmarketing in tijden van Corona wat is zinvol en wat niet
»

Contentmarketing in tijden van corona: wat is zinvol en wat niet?

De voorbije weken bekroop veel contentmarketeers de vraag wat ze ...

»

Zo maak je een dashboard met B2B content metrics

In deze blogpost leerde je welke metrics interessant zijn om de ...