News: Afgeprijsde TouchPad vliegt de deur uit

Tom Peeters

Artikel door:
Tom Peeters - 22 augustus 2011 - 1697 Views

1697 Views

Sold out, dat was het antwoord dat je in heel wat Amerikaanse winkels kreeg als je deze week opzoek ging naar de tablet van HP. De reden van het plotse succes heeft minder te maken met het product dan wel met de plotse en stevige prijsdaling waartegen HP deze tablets aanbood. De nieuwe prijs werd 99 dollar (komt van 399 dollar) voor een TouchPad met 16 GB, en 149 dollar voor een exemplaar met 32 GB geheugen. Die prijs is volgens analisten ver onder de kostprijs die HP betaalt om het toestel te maken. Maar het zou HP meer geld kosten om de toestellen terug uit de rekken te nemen dan wel ze tegen deze prijs te verkopen. Hoewel HP veel verwachte van zijn tablet werd dit geen succes, en dit zou volgens ingewijden  vooral te maken hebben met de deels onafgewerkte software op het toestel.

Tom Peeters

Artikel door Tom Peeters

Tom Peeters is eigenaar van het digitaal content marketing agentschap Mediaforta. Hij heeft een expertise van meer dan 20 jaar in de mediawereld, en meer dan 7 jaar in de reclame sector. Beide expertises combineert hij vandaag binnen Mediaforta, waar merken terecht kunnen wanneer ze op zoek zijn naar een sterke content partner.

Bekijk het profiel van de auteur.

Recently Published

Contentmarketing in tijden van Corona wat is zinvol en wat niet
»

Contentmarketing in tijden van Corona: wat is zinvol en wat niet?

De voorbije weken bekroop veel contentmarketeers de vraag wat ze ...

»

Zo maak je een dashboard met B2B content metrics

In deze blogpost leerde je welke metrics interessant zijn om de ...

»

Met deze metrics meet je of je B2B content werkt

Het aantal bezoekers, de gemiddelde tijd op een pagina of de bounce ...

»

Content als hoeksteen van je B2B-events

Voor marketers zijn B2B-events uitgelezen kansen om hun publiek ...

online video B2B
»

Zo gebruik je met succes online video in B2B-contentmarketing

Online video is de voorbije jaren een van de favoriete ...

»

Visual design voor B2B-content is niet te onderschatten

Inzetten op visual design is voor contentmarketers in B2B een must. ...

B2B-content social media
»

Past je B2B-content ook op sociale media?

B2B-content op LinkedIn is zeer normaal, maar moet het ook op andere ...

»

Checklist voor het maken van goed onderbouwde B2B-content

Om succesvol te zijn met B2B-content, moet je content betekenisvol, ...

B2B content
»

Help, mijn B2B-content is niet efficiënt!

Content maken voor een B2B-publiek brengt specifieke eisen met zich ...