Hoofdpunten

content maken
1153 Views

Hoe journalistiek moet je content maken?

Het is een vaak een terecht geopperde stelling: content marketing heeft heel wat gemeen met journalistiek en kan er heel wat van opsteken. Vooral wat betreft de productie van content gaat dat principe haast volledig op. Maar waar ligt de grens? Op ...

Nielsen expert content
1385 Views

Nielsen onderstreept het belang van expert content

Het wereldvermaarde onderzoeksbureau Nielsen heeft een opmerkelijk onderzoeksrapport over digitale content marketing vrijgegeven. Het bureau onderzocht welke types content in welke sectoren het best aanslaan. Content over je merk die experts in jouw ...

Online video GRP
1553 Views

Is de roep om GRP’s voor online video onzin?

Met de oproep om een GRP voor online video te hanteren, komt een cruciaal element uit de outbound marketing business de richting van inbound marketing en content marketing uitgewandeld. Het aantal GRP’s of gross rating points geeft aan hoeveel ...

YouTube kanaal
1462 Views

Tips voor een goed YouTube-kanaal

Voor merken en bedrijven was de traditionele bedrijfsfilm jarenlang de enige manier om een audiovisuele blueprint van zichzelf achter te laten. Sinds de doorbraak van videosites als YouTube of Dailymotion kan ieder die dat wil films van eigen ...

content distributie
1249 Views

Een houvast voor content distributie

De kernvraag waarover content strategen en hun opdrachtgevers zich buigen, is die van de kanaalkeuze. Langs welke kanalen bereik ik mijn doelgroep(en) het best? Uiteraard zal het antwoord verschillen van bedrijf tot bedrijf en dan nog eens van ...

25 / 461...1020...2324252627...3040...46