Hoofdpunten

marketing automation smb

Het is het meest gehoorde argument om niet te investeren in marketing automation voor contentmarketing: ons bedrijf is er te klein voor en onze contentproductie te laag. Klinkt logisch, maar toch is het dat niet. Marketing automation heeft ook voor ...

online video platforms

Online video zit in de lift bij contentmarketers. Volgens het Content Marketing Institute volgt Europa de V.S. en zullen dit jaar 8 op 10 Britse marketers video inschakelen in hun contentplan. Automatisch denken we dan aan distributie via YouTube, ...

snapchat stories
1432 Views

Moet een merk op Snapchat?

Merken op Snapchat, dat klinkt als onnatuurlijk. Want die foto- of videocontent waarin je hebt geïnvesteerd, is zo weer weg, toch? De populaire app denkt daar anders over en opent wel degelijk de poort naar contentmarketing. Ontdek met ons de ...

interactive content

Een quiz, een interactieve infographic of zelfs een whitepaper die je zelf bestuurt… interactieve content is een versnelling hoger geschakeld. Het doel (conversatie, interactie) blijft hetzelfde als the good old comments op een blog, maar de ...

webshop

Voor contentmarketers is een blog vandaag een basismedium. Heel veel bedrijven schrijven een blog, maar zoeken vaak naar de juiste verhouding met hun groeiende e-commerce activiteiten. Moet een webshop een eigen blog krijgen en hoe kan je dat goed ...

content marketing automation

Critici vinden dat de hulp van software om je content te verspreiden industrieel en onpersoonlijk aanvoelt. Dat is onterecht. Marketing automation is een hulpmiddel om gerichter te kunnen werken. Het wordt niet onpersoonlijk zolang je zelf vat hebt ...

10 / 491...89101112...203040...49