Hoofdpunten

-31536000 de dagen max geleden
1529831160 de post dagen
1988 Views

Eerste namen Digital Content Marketing Congress 2015 bekend


Mediaforta heeft de eerste namen voor zijn Digital Content Marketing Congress 2015 bekendgemaakt. Bij de eerste lichting namen vinden we interessante binnen- en buitenlandse sprekers zaols Iliyana Stareva (Hubspot), Jan Seurinck (Flanders DC) en Peter Decuypere (We Love Events). DCMC2015 vindt plaats van 5 tot 9 oktober.

Na de succesvolle edities in 2013 en 2014 organiseert Mediaforta dit najaar voor de derde keer zijn Digital Content Marketing Congress. Het concept en doelstelling van het congres blijven onveranderd.

DCMC2015 is ook dit jaar een gratis online evenement, dat deelnemers tijdens de middaguren de kans geeft om vanachter hun computer of tablet boeiende sprekers aan het werk te zien.

Mediaforta brengt op het congres contentmarketingspecialisten samen die aantonen hoe het vak evolueert en die als expert in hun domein inzichten meebrengen waar elk bedrijf zijn contentmarketing mee kan verbeteren.

Wie komt er naar het Digital Content Marketing Congress?

Vier maanden voor de start van het congres kondigt Mediaforta een eerste reeks van acht namen aan die hebben bevestigd voor #DCMC2015. Op het programma staan:

Jan Seurinck (Creativity Evangelist bij Flanders DC) legt uit hoe je met contentcreatie brand ambassadors kan creëren.

Mark Appel (Global Marketing Director bij Exact Cloud Solutions) vertelt waarom customer experience draait om vinden en niet om zoeken.

Tom De Baere (oprichter van HappiFish) gaat in op de vraag naar het noodzakelijke nut van contentmarketing.

Peter Decuypere (auteur van We Love Events, ex-I Love Techno) brengt een keynote die uitlegt wat contentmarketing en eventmarketing met elkaar te maken hebben.

Davy Vandevinne (senior consultant at Outsource Communications) schetst wat er zoals fout is gegaan als contentmarketing niet werkt.

Iliyana Stareva (channel consultant bij Hubspot) toont aan hoe ontwrichtend social media werken voor veel sectoren.

Conor Douglas (Hubspot International Partner Network) maakt de sprong van contentmarketing naar omzetgroei.

Pieter Vereertbrugghen (oprichter Cypres, voorzitter Custo) duikt in de dubbele betekenis van ‘content’.

Deze acht namen kregen alvast een plek in het programma dat je hier ontdekt, maar binnenkort voegt Mediaforta nog een tweede pakket namen toe. Wie alvast wil inschrijven, kan dat via onderstaande link.





Register for digital content marketing congress 2015




Recently Published

content planning
»

Zo leer je deadlines voor content bepalen

Content plannen is deadlines stellen en respecteren. Klinkt ...

digital marketeer
»

Digital marketeer in vier vragen: Gerben De Moor

Eerder legden we al uit hoe een digital marketeer binnen je content ...

digital marketeer
»

Wat doet de digital marketeer in je digitaal contentteam?

Binnen je contentteam is plaats voor uiteenlopende profielen, maar de ...

content organigram
»

Met welke interne organisatie kan je content maken?

Als je als bedrijf content wil maken, dan heb je daarvoor de juiste ...

Content marketing bedrijf
»

Hoe zoek en vind ik een goed contentmarketingagentschap?

In het uitgebreide landschap van communicatiebedrijven is het niet ...

podcast
»

De opmars van de podcast

Als medium om content te verspreiden, is de podcast zeker geen ...

voice searcg
»

Je content afstemmen op voice search, moet dat nu al?

In SEO is voice search zonder twijfel één van de hot topics van het ...

podcast
»

De content comeback van Lance Armstrong

Dopingzondaar Lance Armstrong timmert na vijf jaar op de blaren terug ...

webleads
»

Hoe meet je of je voldoende webleads binnenhaalt?

Het genereren van webleads is zeer vaak een vaste waarde wanneer ...