Hoofdpunten

1378 Views

Eerste namen Digital Content Marketing Congress 2015 bekend


Mediaforta heeft de eerste namen voor zijn Digital Content Marketing Congress 2015 bekendgemaakt. Bij de eerste lichting namen vinden we interessante binnen- en buitenlandse sprekers zaols Iliyana Stareva (Hubspot), Jan Seurinck (Flanders DC) en Peter Decuypere (We Love Events). DCMC2015 vindt plaats van 5 tot 9 oktober.

Na de succesvolle edities in 2013 en 2014 organiseert Mediaforta dit najaar voor de derde keer zijn Digital Content Marketing Congress. Het concept en doelstelling van het congres blijven onveranderd.

DCMC2015 is ook dit jaar een gratis online evenement, dat deelnemers tijdens de middaguren de kans geeft om vanachter hun computer of tablet boeiende sprekers aan het werk te zien.

Mediaforta brengt op het congres contentmarketingspecialisten samen die aantonen hoe het vak evolueert en die als expert in hun domein inzichten meebrengen waar elk bedrijf zijn contentmarketing mee kan verbeteren.

Wie komt er naar het Digital Content Marketing Congress?

Vier maanden voor de start van het congres kondigt Mediaforta een eerste reeks van acht namen aan die hebben bevestigd voor #DCMC2015. Op het programma staan:

Jan Seurinck (Creativity Evangelist bij Flanders DC) legt uit hoe je met contentcreatie brand ambassadors kan creëren.

Mark Appel (Global Marketing Director bij Exact Cloud Solutions) vertelt waarom customer experience draait om vinden en niet om zoeken.

Tom De Baere (oprichter van HappiFish) gaat in op de vraag naar het noodzakelijke nut van contentmarketing.

Peter Decuypere (auteur van We Love Events, ex-I Love Techno) brengt een keynote die uitlegt wat contentmarketing en eventmarketing met elkaar te maken hebben.

Davy Vandevinne (senior consultant at Outsource Communications) schetst wat er zoals fout is gegaan als contentmarketing niet werkt.

Iliyana Stareva (channel consultant bij Hubspot) toont aan hoe ontwrichtend social media werken voor veel sectoren.

Conor Douglas (Hubspot International Partner Network) maakt de sprong van contentmarketing naar omzetgroei.

Pieter Vereertbrugghen (oprichter Cypres, voorzitter Custo) duikt in de dubbele betekenis van ‘content’.

Deze acht namen kregen alvast een plek in het programma dat je hier ontdekt, maar binnenkort voegt Mediaforta nog een tweede pakket namen toe. Wie alvast wil inschrijven, kan dat via onderstaande link.





Register for digital content marketing congress 2015




Recently Published

marketing automation tools
»

Marketing automation tools voor start-ups

Is marketing automation iets dat enkel is weggelegd voor grote ...

smarketing
»

Van contentmarketing naar content smarketing

Voor je verkoopteam is goede content een godsgeschenk. Content levert ...

»

Wat is lead nurturing?

Vroeger gingen mensen twee tot vier keer naar een showroom van een ...

skills contentmarketeer
»

Wat zijn de skills van de contentmarketeer?

Wie vandaag kijkt naar de skills die bedrijven zoeken in een ...

artificial intelligence
»

Kan artificiële intelligentie je content maken?

Artificiële intelligentie (AI) is één van de trending marketing ...

social media
»

Eenvoudig je sociale media bereik verhogen

Het is geen geheim meer dat wie echt wil opvallen met content op ...

contentmarketing care
»

Help mijn content werkt niet: EHBO voor contentmarketing

Je investeert in contentmarketing, maar te weinig mensen lezen of ...

»

Waarom Instagram (bijna) onmisbaar is

Social media experts merken het al een tijdje op: Instagram wordt zo ...

andrew davis content overload
»

Andrew Davis: “Stop de content overload”

“Het is niet omdat we meer content maken, dat we er ook meer kunnen ...