Hoofdpunten

Digital Content Marketing Congress
1144 Views

Ben jij al ingeschreven voor het DCMC2014?



Digital Content Marketing CongressVan 6 tot en met 10 oktober organiseert Mediaforta het volledig gratis Digital Content Marketing Congress 2014, kortweg DCMC2014. Via sessies van ondermeer de Amerikaanse content marketing specialist Joe Pulizzi kan je als deelnemer tijdens dit congres een pak informatie vergaren over de actuele trends in digitale content marketing. Wat mag je als deelnemer aan het congres verwachten?

DCMC2014 … wat?

Het Digital Content Marketing Congress is een congres over digitale content marketing. Als specialist focust Mediaforta op de meerwaarde die het inzetten van digitale content kan genereren. Dit doen we aan de hand van sessies rond digitale kanalen, maar ook met cases van bedrijven die op een succesvolle manier deze kanalen weten in te zetten.

DCMC2014 … wie?

Op DCMC2014 programmeert Mediaforta een reeks van Belgische en internationale specialisten uit de digitale content marketing sector. Klinkende namen zijn Joe Pulizzi of Marcel Molenaar, uit eigen land verwelkomen we onder andere auteur Bert Van Wassenhove, Lien Brusselmans (Engagor) of Guy Van Mol (Audi). Neem zeker een kijkje op de sprekerslijst.

DCMC2014 … waar?

Voor DCMC2014 hoef je je als deelnemer niet naar een congresruimte te verplaatsen. DCMC2014 is niet enkel een congres over digitale content, het is ook een digitaal congres. Via livestream kan je als deelnemer tijdens de middaguren sessies van sprekers uit binnen- en buitenland volgen.

DCMC2014 … wanneer?

DCMC2014 vindt net zoals DCMC2013 plaats tijdens de eerste week van oktober. De eerste sprekers bijten de spits af op 6 oktober 2014, de laatste op 10 oktober. De sessies staan ingepland om 12u15 en 13u15.

DCMC2014 … hoe?

DCMC2014 is een gratis congres waarvoor je je enkel vooraf hoeft te registreren. Dat kan op onze inschrijvingspagina. Deelnemers krijgen een bevestiging in hun mailbox en vernemen waar ze de sessies zullen kunnen volgen.








Recently Published

»

Waarom Instagram (bijna) onmisbaar is

Social media experts merken het al een tijdje op: Instagram wordt zo ...

andrew davis content overload
»

Andrew Davis: “Stop de content overload”

“Het is niet omdat we meer content maken, dat we er ook meer kunnen ...

contentplatform
»

Wat is een contentplatform nu precies?

Voor veel bedrijven is een contentplatform het nieuwe ...

»

Op zoek naar shares: welke soort content werkt?

Voor veel merken zijn content shares zeer belangrijk. Content delen ...

»

Kan je aan contentmarketing doen via WhatsApp?

WhatsApp is in essentie een chatapp die je niet meteen met ...

marketing automation
»

De meest gemaakte fouten met marketing automation

Marketing automation heeft vele voordelen, maar het is geen ...

»

5 vragen over de digitale transformatie bij Europ Assistance

Eind vorig jaar haalde Europ Assistance het nieuws met zijn nieuwe ...

Google mobile pop-up
»

Google straft mobiele pop-ups met lagere ranking

Sinds 31 januari geeft Google een lagere ranking aan mobiele websites ...

churn exit volgers
»

Volgers kwijt? Zo leer je eruit

Ook al doe je nog zo hard je best: het is onvermijdbaar dat je soms ...