Hoofdpunten

#DCMC2014
876 Views

Mediaforta strikt Joe Pulizzi voor DCMC2014


Joe PulizziDit najaar organiseerde Mediaforta voor het eerst zijn Digital Content Marketing Congress (klik hier voor de presentaties). Wegens succes bereidt Mediaforta nu al zijn tweede editie voor. Die zal plaatsvinden van 6 tot 10 oktober 2014 en kan alvast rekenen op drie mooie namen. De bekendste is de Amerikaan Joe Pulizzi, mondiaal de bekendste thought leader op vlak van content marketing.

Voor de tweede editie van het Digital Content Marketing Congress kiest Mediaforta voor dezelfde formule als vorig jaar. Elke dag zullen twee sprekers via online streaming een presentatie geven waarin ze digitale content marketing vanuit hun eigen ervaring toelichten. Daarna krijgt het publiek de kans om via een live web chat vragen te stellen.

Joe Pulizzi

Door het success van de eerste editie aarzelde Mediaforta niet om met het oog op 2014 alvast drie mooie namen te strikken. De eerste en bekendste is Joe Pulizzi. De Amerikaan is de stichter van het Content Marketing Institute en is internationaal de meest gereputeerde deskundige op vlak van content marketing. Zijn blogposts zetten de toon over de evolutie van het vak, zijn boeken waaronder het recent verschenen Epic Content Marketing zijn verplichte literatuur. Zijn presentatie op #DCMC2014 zal zich ook toespitsen op ‘epic content’.

Brusselmans en Molenaar

De tweede naam die Mediaforta al kan delen, is die van Marcel Molenaar. De Nederlander is Head of Marketing Solutions voor LinkedIn in de Benelux. In die hoedanigheid trad hij de jongste tijd al vaker naar voor om de inspanningen van het sociale netwerk op vlak van content in de verf te zetten. De derde certitude is Lien Brusselmans. Zij is marketing manager voor Engagor, dat zich toelegt op het monitoren en analyseren van sociale media. De software van Engagor analyseert op een geautomatiseerde manier wat mensen vertellen over een merk of onderneming op op Facebook, Twitter, Foursquare of een ander netwerk.

 

Mediaforta laat ook alvast weten dat het Digital Content Marketing Congress een gratis online evenement blijft. Wie dat wenst, kan nu al hier zijn free-ticket boeken.












Recently Published

»

Waarom Instagram (bijna) onmisbaar is

Social media experts merken het al een tijdje op: Instagram wordt zo ...

andrew davis content overload
»

Andrew Davis: “Stop de content overload”

“Het is niet omdat we meer content maken, dat we er ook meer kunnen ...

contentplatform
»

Wat is een contentplatform nu precies?

Voor veel bedrijven is een contentplatform het nieuwe ...

»

Op zoek naar shares: welke soort content werkt?

Voor veel merken zijn content shares zeer belangrijk. Content delen ...

»

Kan je aan contentmarketing doen via WhatsApp?

WhatsApp is in essentie een chatapp die je niet meteen met ...

marketing automation
»

De meest gemaakte fouten met marketing automation

Marketing automation heeft vele voordelen, maar het is geen ...

»

5 vragen over de digitale transformatie bij Europ Assistance

Eind vorig jaar haalde Europ Assistance het nieuws met zijn nieuwe ...

Google mobile pop-up
»

Google straft mobiele pop-ups met lagere ranking

Sinds 31 januari geeft Google een lagere ranking aan mobiele websites ...

churn exit volgers
»

Volgers kwijt? Zo leer je eruit

Ook al doe je nog zo hard je best: het is onvermijdbaar dat je soms ...