Hoofdpunten

#DCMC2014
-31536000 de dagen max geleden
1529838000 de post dagen
1666 Views

Mediaforta strikt Joe Pulizzi voor DCMC2014


Joe PulizziDit najaar organiseerde Mediaforta voor het eerst zijn Digital Content Marketing Congress (klik hier voor de presentaties). Wegens succes bereidt Mediaforta nu al zijn tweede editie voor. Die zal plaatsvinden van 6 tot 10 oktober 2014 en kan alvast rekenen op drie mooie namen. De bekendste is de Amerikaan Joe Pulizzi, mondiaal de bekendste thought leader op vlak van content marketing.

Voor de tweede editie van het Digital Content Marketing Congress kiest Mediaforta voor dezelfde formule als vorig jaar. Elke dag zullen twee sprekers via online streaming een presentatie geven waarin ze digitale content marketing vanuit hun eigen ervaring toelichten. Daarna krijgt het publiek de kans om via een live web chat vragen te stellen.

Joe Pulizzi

Door het success van de eerste editie aarzelde Mediaforta niet om met het oog op 2014 alvast drie mooie namen te strikken. De eerste en bekendste is Joe Pulizzi. De Amerikaan is de stichter van het Content Marketing Institute en is internationaal de meest gereputeerde deskundige op vlak van content marketing. Zijn blogposts zetten de toon over de evolutie van het vak, zijn boeken waaronder het recent verschenen Epic Content Marketing zijn verplichte literatuur. Zijn presentatie op #DCMC2014 zal zich ook toespitsen op ‘epic content’.

Brusselmans en Molenaar

De tweede naam die Mediaforta al kan delen, is die van Marcel Molenaar. De Nederlander is Head of Marketing Solutions voor LinkedIn in de Benelux. In die hoedanigheid trad hij de jongste tijd al vaker naar voor om de inspanningen van het sociale netwerk op vlak van content in de verf te zetten. De derde certitude is Lien Brusselmans. Zij is marketing manager voor Engagor, dat zich toelegt op het monitoren en analyseren van sociale media. De software van Engagor analyseert op een geautomatiseerde manier wat mensen vertellen over een merk of onderneming op op Facebook, Twitter, Foursquare of een ander netwerk.

 

Mediaforta laat ook alvast weten dat het Digital Content Marketing Congress een gratis online evenement blijft. Wie dat wenst, kan nu al hier zijn free-ticket boeken.












Recently Published

content planning
»

Zo leer je deadlines voor content bepalen

Content plannen is deadlines stellen en respecteren. Klinkt ...

digital marketeer
»

Digital marketeer in vier vragen: Gerben De Moor

Eerder legden we al uit hoe een digital marketeer binnen je content ...

digital marketeer
»

Wat doet de digital marketeer in je digitaal contentteam?

Binnen je contentteam is plaats voor uiteenlopende profielen, maar de ...

content organigram
»

Met welke interne organisatie kan je content maken?

Als je als bedrijf content wil maken, dan heb je daarvoor de juiste ...

Content marketing bedrijf
»

Hoe zoek en vind ik een goed contentmarketingagentschap?

In het uitgebreide landschap van communicatiebedrijven is het niet ...

podcast
»

De opmars van de podcast

Als medium om content te verspreiden, is de podcast zeker geen ...

voice searcg
»

Je content afstemmen op voice search, moet dat nu al?

In SEO is voice search zonder twijfel één van de hot topics van het ...

podcast
»

De content comeback van Lance Armstrong

Dopingzondaar Lance Armstrong timmert na vijf jaar op de blaren terug ...

webleads
»

Hoe meet je of je voldoende webleads binnenhaalt?

Het genereren van webleads is zeer vaak een vaste waarde wanneer ...