Hoofdpunten

694 Views

News: Afgeprijsde TouchPad vliegt de deur uit


Sold out, dat was het antwoord dat je in heel wat Amerikaanse winkels kreeg als je deze week opzoek ging naar de tablet van HP. De reden van het plotse succes heeft minder te maken met het product dan wel met de plotse en stevige prijsdaling waartegen HP deze tablets aanbood. De nieuwe prijs werd 99 dollar (komt van 399 dollar) voor een TouchPad met 16 GB, en 149 dollar voor een exemplaar met 32 GB geheugen. Die prijs is volgens analisten ver onder de kostprijs die HP betaalt om het toestel te maken. Maar het zou HP meer geld kosten om de toestellen terug uit de rekken te nemen dan wel ze tegen deze prijs te verkopen. Hoewel HP veel verwachte van zijn tablet werd dit geen succes, en dit zou volgens ingewijden  vooral te maken hebben met de deels onafgewerkte software op het toestel.

Tom Peeters

Artikel door Tom Peeters op 22 augustus 2011

Bekijk het profiel van de auteur.

Recently Published

marketing automation tools
»

Marketing automation tools voor start-ups

Is marketing automation iets dat enkel is weggelegd voor grote ...

smarketing
»

Van contentmarketing naar content smarketing

Voor je verkoopteam is goede content een godsgeschenk. Content levert ...

»

Wat is lead nurturing?

Vroeger gingen mensen twee tot vier keer naar een showroom van een ...

skills contentmarketeer
»

Wat zijn de skills van de contentmarketeer?

Wie vandaag kijkt naar de skills die bedrijven zoeken in een ...

artificial intelligence
»

Kan artificiële intelligentie je content maken?

Artificiële intelligentie (AI) is één van de trending marketing ...

social media
»

Eenvoudig je sociale media bereik verhogen

Het is geen geheim meer dat wie echt wil opvallen met content op ...

contentmarketing care
»

Help mijn content werkt niet: EHBO voor contentmarketing

Je investeert in contentmarketing, maar te weinig mensen lezen of ...

»

Waarom Instagram (bijna) onmisbaar is

Social media experts merken het al een tijdje op: Instagram wordt zo ...

andrew davis content overload
»

Andrew Davis: “Stop de content overload”

“Het is niet omdat we meer content maken, dat we er ook meer kunnen ...